Έχουμε ακούσει διάφορα υπέρογκα ποσά για λογαριασμούς... Αλλά αυτό μάλλον ξεπερνά κάθε προηγούμενο!
Στην αρχή νόμιζε ότι επρόκειτο για... πλάκα ή για λάθος, μέχρι τη στιγμή που του έκοψαν το τηλέφωνο...
Ο εξοργισμένος Bovis επικοινώνησε με την εταιρεία στη Βρετανία και έμαθε ότι οι χρεώσεις ήταν για την υπερβολική χρήση του internet.
Η υπέρογκη κατανάλωση οφειλόταν όπως συνειδητοποίησε σε τεχνικό πρόβλημα του κινητού του, iPhone, και ο άνδρας αναγκάστηκε να το απενεργοποιήσει.
Η εταιρεία τελικά ζήτησε συγνώμη από τον χρήστη, αναφέρει η Daily Mail
.