Το Facebook στις αρχές Μαρτίου είχε εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία ανακοίνωνε ότι θα προχωρήσει σε μείωση του αριθμού των likes στις περισσότερες σελίδες επιχειρήσεων και διασημοτήτων παγκοσμίως. Πιο συγκεκριμένα, πλέον δεν θα λαμβάνονται υπόψιν στο μέτρημα των likes, εκείνοι οι λογαριασμοί χρηστών που έχουν αποβιώσει, καθώς και όσων χρηστών έχουν επιλέξει την απενεργοποίηση των προσωπικών τους προφίλ.
Αυτή η ενέργεια της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης έχει ήδη επιφέρει μικρή μείωση του αριθμού των like στις Facebook pages τις οποίες οι διαχειριστές των εκάστοτε σελίδων έχουν ήδη διαπιστώσει. Με το νέο αυτό update, το facebook αποσκοπεί στη βελτίωση του user experience των χρηστών αλλά και στη παροχή μιας περισσότερο ξεκάθαρης και πιο ρεαλιστικής εικόνας στα brands των δεδομένων (insights) των χρηστών (audience) που όντως τις ακολουθούν και συμμετέχουν ενεργά σε αυτές. Το Facebook πιστό πάντα στη ρεαλιστική απεικόνιση των δεδομένων προχωράει σε συνεχή έλεγχο των χρηστών ώστε να διαγράφει τα ανενεργά προφίλ αλλά και τις συνέπειες αυτών στη λειτουργία των σελίδων.