Μπορεί οι φήμες που θέλουν τον γνωστό βρετανό πράκτορα να παραγγέλνει την μπίρα του λέγοντας «πιάσε μια "πράσινη"» να παραμένουν ανεπιβεβαίωτες, ωστόσο το ότι η Heineken αλλάζει όνομα για χάρη των Ελλήνων κάθε άλλο παρά φήμη είναι!
Αν και μοιάζει με πρωταπριλιάτικο αστείο μέσα στο κατακαλόκαιρο, είναι γεγονός! Η Heineken, η αγαπημένη «Πράσινη» των Ελλήνων, αλλάζει το όνομά της σε «Πράσινη» για χάρη του ελληνικού κοινού που την προτιμά και την επιλέγει όλα αυτά τα χρόνια.
«Μάστορα, πιάσε μια πράσινη!» Ο κώδικας επικοινωνίας μεταξύ επαγγελματία και πελάτη που έχει αναπτυχθεί και αποτυπωθεί στη συνείδηση των Ελλήνων για δεκαετίες όταν ζητούν μια Heineken, έρχεται να... δικαιωθεί το φετινό καλοκαίρι, καθώς η εταιρεία προχωρά σε αυτό το... πρωτόγνωρο -διεθνώς- εγχείρημα, αλλάζοντας το brand της και χρησιμοποιώντας το «παρατσούκλι» που της έχει δώσει ένας ολόκληρος λαός: «Πράσινη»!
Και επειδή όλα μπορούν να γίνουν σε αυτή τη ζωή, όπως μας αποδεικνύει και η Heineken με τη νέα της καμπάνια, μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού το ελληνικό κοινό θα μπορεί πλέον να παραγγείλει μια «Πράσινη»... και με τη βούλα!
Σκέψου γίνεται... Η θετική σκέψη και η αισιοδοξία αρκούν για να γίνουν ακόμα και τα πιο τρελά μας όνειρα πραγματικότητα!