Τα πιο αστεία status της ημέρας!!!

efrapedia
Aμα η γυναικα ξεκινησει με τη φραση : "Εισαι πολυ καλο παιδι αλλα.." Μαντεψε ποιος δεν θα πηδηξει..




Μια στο τόσο ανεβάζω κομμάτι του Stan στο fb και όσοι κάνουν like τους σβήνω.




Πηγα στη vodafone να διακοψω το συμβολαιο και εφυγα με νεο νουμερο στο κινητο,σταθερο με ιντερνετ και νομιζω περιμενω παιδι!




Με σταμάτησε η τροχαία και μου ζήτησε την άδεια μου..
Τους είπα ότι την έχω φάει όλη.. από Δεκέμβριο πάλι...
Δε γέλασαν.. 80€




Τι στριπτιτζουδες και μαλ@κίες ρε......
Το μόνο που γυρίζει σε στύλο και είναι σεξυ, είναι ο γύρος..




Έψαχνα στν κατάλογο ικεα κ βλέπω...τραπεζι κουζίνας 600€.....να φανταστώ θα κάνει και τις δουλειες του σπιτιού!!!??




Αν η Γκουγκλ είχε λίγο χιούμορ, κάθε φορά που θα πατούσες το “αισθάνομαι τυχερός”, θα σου έκλεινε το μάτι ο Επίτιμος.




Βγαίνω ραντεβού με κοπέλα. Παραγγέλνει μπύρα 500 ml.
Κεραυνοβόλος έρωτας!


Περίμενα γκόμενα έξω από Έβερεστ. Με έστησε δυο ώρες. Δεν πειράζει όμως. Με προσλάβανε στην ομάδα ΔΙΑΣ.





Ερχεται η γειτόνισσα μου ζητάει ζάχαρη της δίνω και μου λέει έλα δίπλα είμαι μόνη. θα θέλει να της φτιάξω κ τον καφε η καριόλα σιγά μην πάω

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top