Αστεία Status!

Mm
0

... όπως αυτά διαμορφώνονται καθημερινά από τους χρήστες των Facebook και Twitter !!!


Απολαύστε καθημερινά τα καλύτερα...



Ωραίο πράμα ρε παιδί μου να ναι ο άλλος τόσο μαλάκας όσο φαίνεται...Δεν σε βάζει σε σκέψεις...


-100 εκεί;
-Ναι!
-Πόσο έχει πάει η τυρόπιτα στς everest;


-Με πήρε τηλέφωνο, μου είπε ότι θέλει να χωρίσουμε γιατί δεν αντέχει τη τσιγκουνιά μου και το έκλεισε...
-Και συ τι έκανες;
-Αναπάντητες να με πάρει να της εξηγήσω.


Μπερλουσκόνι, 71 χρονών, η γκόμενα του 18.
Bill Gates 52 χρονών, η γκόμενα του 24.
Madonna 52 χρονών, ο γκόμενος της 21.
Μην ανησυχείτε αν δεν έχετε βρει την αγάπη σας,
μπορεί να μην έχει ακόμη γεννηθεί...


- Ρε φίλε... Θυμάσαι όταν ήσουν μικρός που έπαιζες με τη Φώφη τον γιατρό... 
- Ναι ρε... Τα χρόνια περάσαν...
- Ναι αλλά... Αυτή έγινε γιατρός, ενώ εσύ... ακόμα τον παίζεις... :)


Μέση ηλικία: Αργότερα απ' ότι νομίζεις αλλά νωρίτερα απ' ότι περιμένεις... :)


Ο έρωτας είναι χημεία και... η χημεία γεμάτη τύπους!... ;)


Γεμάτος ο ουρανός αστέρια, κι εσύ... διάλεξες το ούφο!... Τι να πω...


Αν αγαπάς κάποιον, άσ'τον να δει μπάλα.
Αν γυρίσει, πάει να πει πως το ματς τελείωσε.
Αν δεν γυρίσει....τότε πήγε στην παράταση...


Κοιμάμαι μόνη σε διπλό κρεβάτι. 
Είμαι αισιόδοξη όμως…το βλέπω μισογεμάτο… !!


Αν αφαιρέσεις όλα τα πιτόγυρα, τις πίτσες,
τις κρέπες και τα γλυκά που έχω φάει, τι μένει;
Ένα σώμα ΘΕΑΣ.....


Για να φρικάρω τους γκόμενους, στα πρώτα ραντεβού λέω ότι το παν σε μια σχέση είναι η ειλικρίνεια και βγάζω το Ευαγγέλιο από την τσάντα....


Είμαστε κι εμείς που τα έχουμε όλα... ομορφιά, εξυπνάδα, γκόμενο, λεφτά, παραισθήσεις....


Γιατρέ, νομίζω ότι είμαι μπισκότο.
- Αλμυρό ή γλυκό;
- Αλμυρό.
- Ε, τότε δεν είσαι μπισκότο, είσαι κράκερ..


Μ' αρέσουν οι γιαγιάδες που βάφονται και φροντίζουν τον εαυτό τους.
Μοβ μαλλί, λίγο κραγιόν στ' αυτιά, σκιά στο ρουθούνι.
Ακομπλεξάριστες...


Δε μου φαίνεσαι για φυσική ξανθιά ρε φιλενάδα...
Χαχαχαχα...Απ' το φρύδι με κατάλαβες...
Όχι ρε συ...Απ' το μουστάκι...



Απολαύστε Περισσότερα 



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top