Ανέκδοτο: Ο παντρεμένος!!!

efrapedia
Μπαινει ενας τυπος σε ενα μπαρ,παραγγελνει ενα ουισκι και κοιταει τριγυρω για κανα γκομενακι.Στην ακρη του μπαρ βλεπει ενα πολυ ωραιο και ρωταει το μπαρμαν "τι παιζει".
-Α, λεει ο μπαρμαν,πολυ ωραια κοπελα αλλα ατυχη!
-Γιατι ατυχη;
-Ειχε ενα αυτοκινητιστικο και εχασε την οραση της!
Το σκεφτεται για λιγο ο τυπος και αφου δεν υπαρχει τιποτε αλλο αξιολογο αποφασιζει να παει να την πεσει!
-Καλησπερα της λεει!
-Καλησπερα!
-Επειδη εισαι πολυ ωραιο γκομενακι θελω να σε κερασω ενα ποτο!
-Εκτιμω την ευθυτητα σου και θα το δεχτω το ποτο!παντα τοσο ειλικρινης εισαι;
-Ναι αμε,και επειδη ειμαι και πολυ μαλιστα θελω να παμε μετα σε ενα ξενοδοχειο και να σου αλλαξω τα φωτα!!!
-Μωρε μπραβο,πρωτη φορα συνανταω τοση ειλικρινεια,τοση ευθυτητα!Και γιατι παρακαλω σε ξενοδοχειο;Παντρεμενος εισαι;;;
-Ναι,εχω και τρια παιδια!
-Αληθεια;εχω μεινει αναυδη που εισαι τοσο ευθυς,τοσο πραγματικος!Ενταξει να παμε στο ξενοδοχειο αλλα δε μου λες,θα πεις και στη γυναικα σου την αληθεια;;
-Ναι αμε,κοιτα.
Βγαζει ο τυπος το κινητο του και τηλεφωνει...
-Ελα γυναικα,μη με περιμενεις το βραδυ,θα αργησω,μου εκατσε μια στραβη!!!

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top