
... όπως αυτά διαμορφώνονται καθημερινά από τους χρήστες των Facebook και Twitter !!!
Απολαύστε καθημερινά τα καλύτερα...
Αυτό που σου μιλάει ο οδοντίατρος και περιμένει και απάντηση πολύ λογικό.
Εσείς οι που είστε 1.90 και φοράτε και 12ποντα πείτε μας λίγο τι καιρό κάνει στη μορντορ μιας και βλέπετε.
Πόσο οξυγόνο έχουμε σπαταλήσει μέχρι να βρεθούμε δίπλα σε κάποιον που μας κόβει την ανάσα
Έχουμε συγχωρέσει ανθρώπους στη ζωή μας μόνο και μόνο επειδή δεν μπορούμε να τους βγάλουμε απο αυτήν…
Όταν δεν αγαπάς αυτό που κάνεις, κάθε μέρα είναι Δευτέρα.
Την πεφτω σε μια συγγραφεα, αλλα με γραφει
-Κάνε στην άκρη να περάσω
-Ατζελα?
-Νταλίκα.
-Ατζελα?
-Νταλίκα.
Δε μπορώ να καταλάβω τις γυναίκες.. Αγόρασε πρόστυχα εσώρουχα και μου λέει "Για σένα τα πήρα" και όταν τα φόρεσα τσαντίστηκε..
- Τι μαγειρεύεις;
- Σούπα
- Δε θυμάμαι.
- Σούπα
- Δε θυμάμαι.
Η γιαγιά μου οταν λέει: '' αχ παιδι μου δεν έχω και τίποτα να σε κερασω'' εννοεί οτι δεν έχει αρκετά για να ανοίξει ζαχαροπλαστείο..
Αν θες να κρύψεις κάτι πολύ καλά ,
πέταξέ το μέσα σε μια γυναικεία τσάντα...!!
πέταξέ το μέσα σε μια γυναικεία τσάντα...!!
αναψα ενα κερακι στις 12 ακριβως,κι εμφανιστηκε ενα πνευμα!
-ποιος εισαι εσυ ?το ρωταω.
-δε σου λεω..απανταει.
-γιατι;
-γιατι ετσι!
ηταν πνευμα αντιλογιας!
-ποιος εισαι εσυ ?το ρωταω.
-δε σου λεω..απανταει.
-γιατι;
-γιατι ετσι!
ηταν πνευμα αντιλογιας!
