Μία νέα λειτουργία που θα καταγράφει την ψηφιακή συμπεριφορά των χρηστών του ετοιμάζεται να κάνει σε πιλοτική εφαρμογή το Facebook.
Το νέο λογισμικό θα παρακολουθεί την διαδικτυακή συμπεριφορά 1,15 δισεκατομμυρίων χρηστών σε όλο τον κόσμο και τεσσάρων εκατομμυρίων στην Ελλάδα.
Ήδη το Facebook συγκεντρώνει, με την άδεια των χρηστών του, τεράστιο όγκο προσωπικών δεδομένων: από τι αρέσει στους χρήστες και σε ορισμένες περιπτώσεις μέχρι και τον γεωγραφικό σημείο το οποίο βρίσκονται.
Παρ' όλα αυτά, δεν είναι αρκετά όσα δεδομένα συλλέγει το Facebook και ο Κεν Ρούντιν, στέλεχος του κοινωνικού δικτύου που επιβλέπει της δοκιμές του νέου λογισμικού, δήλωσε στην Wall Street Journal ότι τα δεδομένα που θα συλλέγονται, θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διάφορους σκοπούς, όπως εμφάνιση στοχευόμενων διαφημίσεων στα προφίλ των χρηστών.
Το νέο λογισμικό θα δώσει την δυνατότητα να συλλέγονται δεδομένα, όπως ο χρόνος που αφήνουν οι χρήστες τον κέρσορα που εμφανίζεται στην οθόνη τους πάνω από το συγκεκριμένο περιεχόμενο ή αν η Στήλη Ενημέρωσης είναι ορατή την ώρα που σερφάρουν στο σάιτ.