Τι ξεχνάνε συνήθως στα δωμάτια των ξενοδοχείων φεύγοντας...
Πόσες φορές δεν έχετε ανοίξει τη βαλίτσα μετά τις διακοπές για να συνειδητοποιήσετε ότι τελικά πάλι ξεχάσατε κάτι στο ξενοδοχείο; Τι κι αν κοιτάζετε μανιωδώς το χώρο πριν κάνετε check out; Σχεδόν πάντα κάποιο μικρό ή μεγάλο αντικείμενο βρίσκει τον τρόπο να ξεγλιστρήσει έξω από τη βαλίτσα. Η μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών www.trivago.gr διενήργησε έρευνα σχετικά με τα αντικείμενα που ξεχνάνε οι ταξιδιώτες φεύγοντας και παρουσιάζει τα αποτελέσματα.
Το συντριπτικό ποσοστό των Ελλήνων, 33%, παραδόξως ξεχνάει να πακετάρει είτε ρούχα είτε παπούτσια και αποφασίζει να τα κάνει δώρο στους επόμενους επισκέπτες και στο προσωπικό του ξενοδοχείου. Στην αμέσως επόμενη θέση, 22%, έρχονται οι φορτιστές των κινητών τους. Μπορεί τα smartphones να έχουν γίνει η προέκταση των χεριών των Ελλήνων, αλλά φαίνεται ότι οι φορτιστές τους δεν έχουν την ίδια τύχη. Στην τρίτη θέση έρχονται τα εσώρουχα σε ποσοστό 20 %, ποσοστό σχετικά μικρό αν αναλογιστεί κανείς πόσο εύκολο είναι τα εσώρουχα να διαφύγουν της προσοχής κατά το πακετάρισμα.
Πόσες φορές δεν έχετε ανοίξει τη βαλίτσα μετά τις διακοπές για να συνειδητοποιήσετε ότι τελικά πάλι ξεχάσατε κάτι στο ξενοδοχείο; Τι κι αν κοιτάζετε μανιωδώς το χώρο πριν κάνετε check out; Σχεδόν πάντα κάποιο μικρό ή μεγάλο αντικείμενο βρίσκει τον τρόπο να ξεγλιστρήσει έξω από τη βαλίτσα. Η μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών www.trivago.gr διενήργησε έρευνα σχετικά με τα αντικείμενα που ξεχνάνε οι ταξιδιώτες φεύγοντας και παρουσιάζει τα αποτελέσματα.
Το συντριπτικό ποσοστό των Ελλήνων, 33%, παραδόξως ξεχνάει να πακετάρει είτε ρούχα είτε παπούτσια και αποφασίζει να τα κάνει δώρο στους επόμενους επισκέπτες και στο προσωπικό του ξενοδοχείου. Στην αμέσως επόμενη θέση, 22%, έρχονται οι φορτιστές των κινητών τους. Μπορεί τα smartphones να έχουν γίνει η προέκταση των χεριών των Ελλήνων, αλλά φαίνεται ότι οι φορτιστές τους δεν έχουν την ίδια τύχη. Στην τρίτη θέση έρχονται τα εσώρουχα σε ποσοστό 20 %, ποσοστό σχετικά μικρό αν αναλογιστεί κανείς πόσο εύκολο είναι τα εσώρουχα να διαφύγουν της προσοχής κατά το πακετάρισμα.