Ανέκδοτο: Έτσι βγαίνουν τα πρωτοσέλιδα των αθλητικών εφημερίδων!!!

efrapedia
Ντριιιν Ντριιιν
-»Καλημέρα, ο κύριος Τσάβι;»
-»Ναι».
-»Αν έπρεπε να διαλέξετε ένα χαρακτηρισμό για τον Πελέ θα λέγατε ότι είναι μόνο θρύλος ή θα λέγατε ότι είναι θρύλος και νέγρος παιδεραστής του κερατά;».
-»Μα τι είναι αυτά που λέτε; Μόνο Θρύλος.»
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ: Τσάβι: ΜΟΝΟ ΘΡΥΛΟΣ!
=============
-»Καλημέρα ο κύριος Λεβαντόφσκι;»
-»Ναι;»
-»Από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού τηλεφωνάμε. Έχετε έρθει ποτέ διακοπές στην Ελλάδα;»
-»Όχι»
-»Θέλετε να έρθετε;».
-»Ναι βεβαίως».
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ: Λεβαντόφσκι: Θέλω Ελλάδα!
——————
-»Καλημέρα, ο κύριος Ρονάλντο;»
-»Ναι».
-»Πείτε μου όχι».
-»Γιατί;»
-»Έτσι. Πες μου όχι μη σε γ@μήσω».
-»Ρε άντε χέσε μας. Τουυυυτ τουυυυτ»
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ: ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΧΙ Ο ΡΟΝΑΛΝΤΟ!
—————————————
Ντριιιιιν Ντριιιιιν
-»Καλημέρα ο κύριος Νεϋμαρ;»
-»Ναι»
-»Συγχαρητήρια για τη μεταγραφή σας. Μια ερωτησούλα μόνο. Αν έπρεπε να διαλέξετε μεταξύ δύο μεταλλίων, ποιο προτιμάτε; ολυμπιακό μετάλλιο με την εθνική σας, ή μετάλλιο κυπελλούχου Ισπανίας με την Μπαρτσελόνα;»
-»Κοιτάξτε η θέση μου είναι δύσκολη. Παρόλη την αγάπη μου για την Μπαρτσελόνα, θα διάλεγα ολυμπιακό μετάλλιο»
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ: Νεϋμαρ: «Παρόλη την αγάπη μου για την Μπαρτσελόνα, θα διάλεγα ολυμπιακό»
———————————————–
-»Καλημέρα, ο κύριος Μέσσι;»
-»Ναι».
-»Ευχαριστώ».
-»;;;;»
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ: ΕΙΠΕ ΝΑΙ Ο ΜΕΣΣΙ!!

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top