Αστεία Status!

Mm
0

... όπως αυτά διαμορφώνονται καθημερινά από τους χρήστες των Facebook και Twitter !!!



Απολαύστε καθημερινά τα καλύτερα...



αποκοιμήθηκα χτες στο διθέσιο καναπέ του σαλονιού και σήμερα περπατάω σαν αιγυπτιακή τοιχογραφία


Ποσο μ'αρεσουν οι φημες! 
Μαθαινω πραγματα για τον εαυτο μου που ουτε εγω δεν τα ηξερα...!


Ζητείται εμείς.Το εγώ κούρασε.


Γράφει η άλλη ''Τι να φορέσω σήμερα; Ακούω γνώμες."
Της σχολιάζω ''βρακι''...με διέγραψε  


Για τις γυναίκες που κρίνεται τον άντρα από το αυτοκίνητο. Ένα σας λέω. Έχω τηλεκατευθυνόμενο...


Άσε μας μανδάμ ....που τελευταία φορά που ακούμπησε άντρας τα εσώρουχά σου ήταν όταν τα συσκεύαζαν στο Πεκίνο... 


Η κοπέλα στο διπλανό αμάξι με κοζάρει άσχημα... πρέπει να με γουστάρει!!! Μόλις σταματήσω να σκαλίζω την μύτη μου θα την χαιρετίσω.


Πόσες νότες γνωρίζουν οι αστυνομικοί;
- Τρεις: Μι-Λα-Ρε!


Αν κρίνω απ τα ρουχα στις φωτογραφίες, νομιζω πως ως τα 5 μου η μανα μου δεν ειχε κατασταλαξει αν είμαι αγορακι, κοριτσακι η ο φλωρινιωτης.


O άλλος έβαλε καμιά δεκαπενταριά προβολείς με φωτοκύτταρο στην είσοδο...γύρισα τα χαράματα πιωμένος και νόμιζα ότι με απαγάγουν εξωγήινοι...


Μου πήρε τις πινακίδες η αστυνομία επειδή κέρδισα
τα περιπολικά στην κόντρα!!πόσο κομπλεξικοί...



Απολαύστε Περισσότερα 
Αστεία Status & tweets



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top