
... όπως αυτά διαμορφώνονται καθημερινά από τους χρήστες των Facebook και Twitter !!!
Απολαύστε καθημερινά τα καλύτερα...
καθάρισα επιτέλους τα γυαλιά ηλίου μου.τελικά ήταν γυαλιά οράσεως
Η μονη περιπτωση να σηκωθει και να γαβγισει σε κλεφτη ο σκυλος μου ειναι να του παρει την θεση του στον καναπε…
Όταν είμασταν μικροί φωνάζαμε “μη μου κρατάς άλλο το χέρι,είμαι μεγάλος πια”..κ τώρα που μεγαλώσαμε κ το έχουμε ανάγκη δεν υπάρχει άνθρωπος
Ρομαντικοί είμαστε όλοι μέσα μας, αρκεί να βρεθεί το κατάλληλο άτομο για να στο βγάλει
Ύπουλο συναίσθημα ο φόβος, σου δίνει την αίσθηση πως μπορείς να τον διαχειριστείς, μα αν αφεθείς σε κυριεύει.
Δε γεννήθηκε ακόμη είδος καφέ που δε θα τον χύσω.
Είμαστε η γενιά που γουστάρει μούσια.Να τα βλέπει και να τα ακούει
Όποτε μπαίνει κοπέλα με ωραίο κώλο στο γυμναστήριο πάω και πέφτω επίτηδες από το διάδρομο. Τώρα ποια κοιτάνε όλοι, μωρή πατσαβούρα;
Ο πρώτος έλληνας που πήρε LSD ηταν ο Πουλοπουλος που μιλούσε με κοτζαμ άγαλμα.
Πάνε και βάζουν το κουμπί που κλείνει τη φωτογραφική μηχανή, δίπλα σε αυτό που τραβάει τη φωτό και ξεφτυλιζόμαστε.
Τ’ ακριβά ρούχα,δεν δίνουν αξία σ’ έναν φθηνό άνθρωπο
Αυτο που ψάχνεις ένα λαστιχακι σε όλο το σπιτι,σηκώνεις κρεβάτια,μαλωνεις με τη μάνα σου και τελικα το φοράς στο χέρι σου,πότε σταματάει;
κάποιος πήρε τηλέφωνο το 001 και ήρθε το 100 με την όπισθεν
