Αστεία Status!

Mm
0


... όπως αυτά διαμορφώνονται καθημερινά από τους χρήστες των Facebook και Twitter !!!



Απολαύστε καθημερινά τα καλύτερα...




Νοσταλγώ την εποχή που τα χειριστήρια είχαν δύο κουμπιά.
Τώρα για να παίξω με το γιο μου χρειάζομαι master Πληροφορικής κ PhD στην Καποέϊρα.


Βγάλτε όλοι από ένα βρακί..
Γράφουμε....πρόστυχο διαγώνισμα.


Είμαι κι εγώ ανάμεσα στους Έλληνες, που πιστεύουν ότι όλα θα πάνε καλά.
Γιατί έχουμε ιστορία, έχουμε θέληση, έχουμε υπομονή, έχουμε πιει


Μού μιλάνε, λένε, λενε, λένε, κουνάω καταφατικά το κεφάλι μου και ο χρόνος θα δειξει σε τί μαλακίες εχω συμφωνήσει.


-Ιιιιιιιι γιατί έκανες like σ´αυτό το ξώβυζο;
-Καταλάθος πατήθηκε όταν καθάριζα το ποντίκι..
-Και το σχόλιο;
-Όταν καθάριζα το πληκτρολόγιο.


Το να μην απαντώ σε 1 κλήση σημαίνει ότι δεν μπορώ να απαντήσω ούτε στις
υπόλοιπες 7 που κάνεις!


-Τι θα θελατε παρακαλω...??
-10 φετες παριζα....
-Αλογακι Υφαντης..??
Οχι... αλογακι οτι βρεις...!!!!!!


Η μάνα μου όταν θέλει να μας πει κάτι κλείνει το ρούτερ.
Έτσι μαζευόμαστε όλοι πανικόβλητοι στο σαλόνι.


Ήπια 3 red bull και 2 monster, κατουραώ ακτίνα λέιζερ....


-Ο Μήτσος θα έρθει στη παρτούζα?
-Οχι.
-Γiατί ρε ο ξενέρωτος?
-Γκρίνιαζε οτι όποτε το κανονίζουμε είμαστε μόνο άντρες και κάτι τέτοια κουλά...


-Κάτσε να πάρω τηλέφωνο μια φιλη μου.. 
-Καλή; 
-Καλεί, αλλά δεν το σηκώνει!


-Τα έμαθες, γιαγιά, τα νέα; Κλείνει η Λαϊκή!
-Ουί. Κι από πού θ'αγοράζω τώρα κυλότες;..


Το ονόμασαν Facebook,γιατί η ονομασία "Παρακολουθώ την/τον πρώην",ήταν λίγο ανατριχιαστική..






Απολαύστε Περισσότερα 
Αστεία Status & tweets



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top