Ανέκδοτο: Ένα ζευγάρι στον σεξολόγο!!!

efrapedia
0
Το ζεύγος πάει στον σεξολόγο:

Γιατρέ μου ο άνδρας μου δεν μπορεί να..., δεν έχει στύση .

Περάστε στο ιατρείο κυρία μου.

Μα ο άντρας μου έχει πρόβλημα .

Κυρία μου , δεν θα μου μάθετε τη δουλειά μου .Περάστε στο ιατρείο.

Παρακαλώ γδυθείτε .

Μα ο άνδρας μου έχει πρόβλημα .

Γδυθείτε είπα.

Όλα .

Ναι και τα εσώρουχα .

Μα...

Δεν θέλω μα και μου.

Ξαπλώστε ανάσκελα...

Γυρίστε μπρούμητα...

Ανοίξτε τα πόδια σας...

Γυρίστε στο πλάϊ ...

Λυγίστε τα πόδια σας...

Εντάξει ντυθείτε και περάστε έξω.

Φωνάζει τον σύζυγο , του προσφέρει κάθισμα , τον χτυπάει στον ώμο και λέει

Δεν έχεις κανένα πρόβλημα , ούτε εμένα μου σηκώθηκε...

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top