Ανέκδοτο: Τα 3 ξωτικά

efrapedia
Πάνε 3 ξωτικά στον Αγιο Βασίλη να του ζητήσουν δώρα...


Πάει το πρώτο και λέει Αγιε μου Βασίλη εγώ θέλω μια κόκκινη Φεράρι!!

Λέει ο Αγιος Βασίλης στον βοηθό του "βοηθέ γράψε μια κόκκινη Φεράρι".

Πάει το δεύτερο και λέει εγώ Αγιε μου Βασίλη θέλω μια μαύρη Φεράρι!!

Λέει ο Αγιος Βασίλης στον βοηθό του "βοηθέ γράψε μια μαύρη Φεράρι".

Πάει και το τρίτο και λέει εγώ Αγιε μου Βασίλη θέλω ένα αρ*ίδι!! Γεννήθηκα με ένα και θέλω άλλο ένα για να έχω 2.

Λέει λοιπόν και ο Αγιος Βασίλης στον βοηθό του"βοηθέ γράψε μια κίτρινη Φεράρι"

του λέει το ξωτικό εγώ ένα αρ*ίδι σου ζήτησα ΟΧΙ Φεράρι!!!

Και απαντάει ο Αγιος Βασίλης " γιατί οι άλλοι τι νομίζεις ότι θα πάρουν;;; Τα αρ*ίδια μου θα πάρουν!!!

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top