Τραγούδια που αντιπροσωπεύουν κάθε ζώδιο

efrapedia
0



Μιας και φάγαμε άκυρο από τον Iovaro για ψαροντούφεκο επειδή λέει ετοιμάζει κάτι για το blog. Είπα μιας και έχω και εγώ ώρα και διάθεση να γράψω κανένα αρθράκι να περάσει η ώρα!Να πάμε για κανά τσιπουράκι μετά.Λοιπόν με τα ζώδια ποτέ δεν τα πήγαινα και πολύ καλά και μιας και έχω όρεξη ελάτε να τα ξεφτυλίσουμε λίγο! Έχουν ακουστεί κατα καιρούς διάφορα του στυλ το φαγητό για κάθε ζωδιο, πως χωρίζει το κάθε ζώδιο και άλλες τέτοιες εξυπνάδες! Επειδή λοιπόν είμαι και εγώ έξυπνος εγώ είπα να γράψω τα τραγούδια που αντιπροσωπεύουν κάθε ζώδιο.

1. Κριός - "Είμαι άστατος πολύ"
2. Ταύρος - "Μείνε μαζί μου έγγυος, είμαι πολύ φερέγγυος"
3. Δίδυμοι - "Είμαι ένας άλλος, ζω σε παράνοια"
4. Καρκίνος - "Η ζωή εδώ τελειώνει"
...5. Λέων - "Είμαι πολύ ωραίος, βεβαίως βεβαίως"
6. Παρθένος - "Είμαι η Μαίρη η Παναγιωταρά, μια εργαζόμενη γυναίκα, μια καλή νοικοκυρά"
7. Ζυγός - "Αρέσω παιδί μου,αρέσω"

8. Σκορπιός - "Για να σ' εκδικηθώ"


9. Τοξότης - "Ψηλές, κοντές, ξανθιές, μελαχροινές, αδύνατες, χοντρές, όλες καλές"
10. Αιγόκερως - "Αν κοιμηθώ νωρίς, θα σηκωθώ νωρίς, θα ξεκινήσω νωρίς και θα παρκάρω νωρίς"
11. Υδροχόος - "Θέλω τρέλα"
12. Ιχθύεις - "Μόνο στα όνειρα"










http://cosmara.blogspot.gr/2012/09/blog-post_11.html
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top