Top 4 δικαιολογιών στησίματος

efrapedia


Χμμμ, για να σκεφτώ... Όλοι δεν έχουμε κάποιον εκνευριστικό στην παρέα, που θεωρεί υποχρέωσή μας να τον περιμένουμε τουλάχιστον μισή ώρα για ένα ραντεβού; Αν ναι, το παρακάτω άρθρο είναι για σας. Γιατί την επόμενη φορά ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ! Αν όχι, τότε μάλλον είστε εσείς το πρόσωπο που στήνει πάντα και τώρα σφυρίζετε αδιάφορα...

Top 4 δικαιολογιών στησίματος
Έχεις φτάσει και παίρνεις το εν λόγω πρόσωπο τηλέφωνο...

  • Ο αγουροξυπνημένος: « Ναιιιιιιι.... Έεεεελα… Είπα να κοιμηθώ λίγο… Έφτασες κιόλας; Πήγε όντως 9.30;;; Σε δέκα λεπτά είμαι εκεί..» Πράγμα που είναι ΜΕΓΑΛΟ ψέμα! Ποιος μπορεί να ετοιμαστεί και να έρθει σε 10 λεπτά; ΚΑΝΕΙΣ! Επίσης, πότε περίμενες να κοιμηθείς; Μια ώρα πριν βγούμε; Μάλλον δεν έδωσες πολλή σημασία στο ραντεβού μας...
  • Ο χαριτωμένος: « Έεεεεελα! ΄Εφτασες; Ναι εγώ τώρα ξεκινάω! Είχε έρθει η κομμώτρια στο σπίτι για την μαμά και είπα επί τη ευκαιρία να κάνει κι εμένα!» Η κομμώτρια;;; Σοβαρά; Ήρθε στο σπίτι σου 8 η ώρα το βράδυ; Καλά σε αυτή την περίπτωση άμα δεν σου έρθει χτενισμένη ή κουρεμένη την κουρεύεις εσύ, έχεις κάθε ελεύθερο από εμένα…
  • Ο αναίσθητος: « Τι λες παιδί μου; Ποιο ραντεβού; Τι; Έχεις πάει ακρόπολη και με περιμένεις; Καλά δεν σου είπε ο άλλος ότι τελικά το ακυρώσαμε;» ΌΧΙ, δεν μου το είπε! Το ότι το ακύρωσες στο μυαλό σουδεν σημαίνει ότι δεν έπρεπε να με πάρεις να με ενημερώσεις!!! Αν δεν βγω ποτέ ξανά μαζί σου, δε φταίω εγώ να ξέρεις!
  • Ο πηγμένος: «Μμμμ… Έλα, έχω σκαλώσει με την εργασία… Τα έχω βρει μπαστούνια… Έφτασες; Δεν μπορώ να έρθω ρε… Άστο για άλλη φορα..» Ποποοοοο…. ΑΜΑ ΕΙΧΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΑΚΥΡΩΝΕΣ ΝΩΡΙΤΕΡΑ!!! Το να σε πάρω τηλέφωνο μετά από μισής ώρας διαδρομή για να με στείλεις πίσω σπίτι μου θα με κάνει να έρθω στην εξώπορτά σου, να ρίξω οινόπνευμα κάτω από την πόρτα και να πετάξω σπίρτο!! Άσε που κάνει μπαμ ότι με δουλεύεις!! 
Αν λοιπόν κανένα περιστατικό από αυτά δε σου θυμίζει κάτι, τότε πραγματικά να χαίρεσαι για τους φίλους που έχεις! Αν σου θυμίζει όμως, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα... Στο επόμενο ραντεβού θα τους στήσεις ΕΣΥ και μάλιστα διαπαντός!!!

http://zisemazimas.blogspot.gr/2012/05/blog-post_06.html

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top