εξεταστούν στην Νεοελληνική Λογοτεχνία Θεωρητικής Κατεύθυνσης και στη Φυσική Θετικής Κατεύθυνσης και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης και των δύο κύκλων.
Τα μαθήματα μέχρι αυτήν την στιγμή, μπορούν να χαρακτηριστούν απαιτητικά και για καλά διαβασμένους μαθητές χωρίς όμως ασάφειες.
Τα θέματα των Μαθηματικών γενικής παιδείας για τις Πανελλαδικές 2012 είχαν πολλές παγίδες τις οποίες μπορούσαν να αποφύγουν όχι μόνο οι καλά διαβασμένοι αλλά κυρίως οι έχοντες καλή μαθηματική παιδεία.
Αξιολογούνται περίπου ίσης δυσκολίας με τα περσινά.
τα θέματα κάλυπταν το σύνολο της ύλης και απαιτούσαν κριτική σκέψη από τους υποψήφιους.
Η γενική παρατήρηση είναι ότι ο κάθε υποψήφιος για να φτάσει στο άριστα θα έπρεπε να περάσει από αρκετές μαθηματικές παγίδες, σύμφωνα με τον
Η Θεωρητική κατεύθυνση θα αντιμετώπισε δυσκολίες στο 3ο και 4ο θέμα που ήταν συνδυαστικά.
"Εκτιμούμε ότι το 40% των υποψηφίων έγραψε στο μάθημα της Μαθηματικών Γ.Π. από 0 έως 9,9, το 28% από 10 έως 14,9 και το 32% από 15 έως 20 ", σύμφωαν με το φροντιστήριο Όριον.
Ως μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας από τα περσινά θέματα, χαρακτηρίζει η Μαθηματική Εταιρεία τα σημερινά θέματα των μαθηματικών. Σύμφωνα με τα σχόλιά της, παρατηρεί ότι καλύπτεται όλη η ύλη, υπάρχει κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία, ενώ η επιτυχής αντιμετώπιση των θεμάτων, απαιτούσε κριτική σκέψη, πολύ καλή προετοιμασία και δυνατότητα συνδυασμού γνώσεων από διαφορετικά κεφάλαια.
Ειδικά για το 4ο θέμα η Μαθηματική Εταιρεία σχολιάζει: «Συνδυάζει όλα τα κεφάλαια της διδακτέας ύλης. Θεωρείται αυξημένων απαιτήσεων. Επισημαίνουμε ότι η γραφική παράσταση της συνάρτησης δεν είναι από τις βασικές που είναι γνωστές από προηγούμενες τάξεις, χωρίς αυτό όμως, να είναι απαραίτητο για τη λύση».
Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Πανελλήνιες 2012: Δείτε τα θέματα σε Νεοελληνική Λογοτεχνία και Φυσική http://24wro.blogspot.com/2012/05/2012_2460.html#ixzz1vsFbSDxW