16 πράγματα που γίνονται συναρπαστικότερα με την αποποινικοποίηση της κάνναβης

efrapedia

1
Οι στίχοι των τραγουδιών της Νατάσσας Θεοδωρίδου.

(«Κοίτα….κοίτα…. πιάνω το χλωμό φεγγάρι, στα χέρια μου και το πλάθω σαν ζυμάρι. Έλα να γυρνάει»

2
Το καυτό  βίντεο που ο Tommy Lee κάνει σεξ στην Pamela Anderson πάνω στο κότερο.
(«Κάτσε….λιιιιγο πίσω να δω ένα γλάρο που έχασα ,καιαιαιαιαιαι άστω εδώωωω καλά είναι. Πού είναι ο γλάρος ;»)

3
Η εκπομπή  του Πρετεντέρη

(«Μαλάκα, μου έχει φύγει το μυαααλοοο. Όμως τα λέει καλά εεεε; Από Κολομβίιια; Μμμμμ Τι λέει Μεεεσοοοπρόοθεεεσμοοοοοο . Ανατροοοπήηηη, άστο ρε λίγο ακόμα»)

4
Το ενδεχόμενο γάμου του Χατζηγιάννη με την Ζέτα

(«Σε κάλεσαν ;Όχι Έχεις πιει; Λιγάκι το πρωί. Θα πας; Άμα μου κλείσουν δωμάτιο, είναι ακριβά τα δίκλινα στην Κύπρο. Καλά ρε ένα δωμάτιο δεν θα σας κλείσουν, άσε ρε. Ρε μαλάκα, απαντάω κανονικά άχυρο είναι τούτο δω;»)

5
Ο αριθμός των Followers στο twitter

(« Έχω 289…56789….456…. ρε έχω πιο πολλούς απ τη Lady Gaga. Ά κάτσε μπήκαν και άλλοι δύο.»)

6
Η σελίδα σου στο Facebook, που έτσι και αλλιώς είναι σαν να κάνει η ίδια κάνναβη.

( «Κοιτάξτε πως φαίνονται, οι κοιλιακοί μου. Είναι υπέροχοι όταν χαράζει και πέφτει το φως πάνω τους .Ξυπνάω 6 το πρωί για να δω τους κοιλιακούς μου. Να και δυο φωτογραφίες με τους κοιλιακούς μου και το αγαπημένο μου φυτό δίπλα, δίπλα»)


7
Τα βιβλία του Paulo Coelho
(-Ρε τι κάνεις με τα χέρια εκεί;
-Στοχεύω όσο πιο μακριά για να βρω τον στόχο μου, είμαι ο Πολεμιστής του φωτός.
-Κλείσε τις κουρτίνες, ρε δεν το αντέχεις ρε με ρέγουλο ρεεεε)

8

Το σεξ

(«Καλά ρε με τη Shakira. Έτσι ρε κάνουν οι φίλοι ρε. Ποιος την είχε δει πρώτος ρε ; Καλά ήταν; Φίλε Κολομβιανό και Κολομβιανή χοχοχο τι να λέει. Έλα να γυρνάει»)

9

Τα τηλεφωνήματα των γονιών.

(« Όχι να μην έρθεις σπίτι, μια χαρά περνάμε με την μάνα σου και αυτό που έφερες. Ναι παιδί μου να πας όπου θες, μην ξεχάσεις όμως την επόμενη φορά να φέρεις λίγο ακόμα απ αυτό στο μπαμπάκα εεεε;»)

10
Οι δηλώσεις του Πάγκαλου.

(« -Κάθε φορά μμμμ που μιλάει αυτός μμμμ δεν μμμμμ θέλω μμμμ να μμμμ τελειώσει μμμμμ.
-Καλό;
-To Καλύτερο»

11
Η σχέση σου με το περιβάλλον

(«Τώρα με την καλλιέργεια της κάνναβης το μπαλκόνι μου γίνεται ομορφότερο. Δημιουργώ τον δικό μου μικρό πνεύμονα στην πόλη. Πολλοί πνεύμονες μαζί μπορούν να κάνουν ένα μεγάλο πνεύμονα, το σύννεφο να απλωθεί πάνω απ την πόλη και όλοι να είμαστε ευτυχισμένοι»)

12
Η σχέση σου με την ύλη

(«Δεν έχω ανάγκη τα υλικά αγαθά. Μόνο αγάπη και αυτό. Μόνο αγάπη»)

13
Η σχέση σου με το χρόνο

(«- Χθες με αυτό που μου έφερες, ξανάγινα είκοσι. Έβαλα Prodigy και πετούσα.
-Και που να δεις με το σημερινό. Θα ξαναγίνουμε δεκατρία. Έφερα και Clerasil για τα σπυράκια μας!»)

14
Οι κουλτουριάκες ακαταλαβίστικες ταινίες.

(«- Να σου πω κάτι; Μπορεί να μην καταλαβαίνω τίποτα, αλλά είναι τόσο ωραία που  αν ήμουν κριτικός κινηματογράφου θα τις έβαζα πέντε αστεράκια.
- Κάνε ρε εδώ και ξεκόλλα που θες να γίνεις και κριτικός κινηματογράφου.»)

15
Οι σταθμοί της Εκκλησίας

(«Δυνάμωσε, ναι κι άλλο, πω ρε φίλε τριπάκι σου λέω  τρελό η φωνή του τύπου, ναι κι άλλο, ωραίο βάλτο λιιιγο πιο δυνατά, ναι ρε μιλάμε το άτομο έχει μπει στην ψυχή μου φίλε, ναι ρε αλήθειες, ρε πω σου λέω φεύγω, για αυτό λένε ότι  ο θεός είναι παντού και θα σε βρει. Με βρήκε φίλε»)


16(εννοείται αλλά ας το γράψω)

Το Αλ Τσαντίρι Νιουζ

(«Νάτος Νάτος ο Πρωθυπουργός!»)

Πηγή:lifo.gr

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top