Το ανέκδοτο της ημέρας(30/3)

efrapedia


Καθώς έπαιζε ο Τοτός με την Ελενίτσα, της λέει ξαφνικά:
- Ελενίτσα, σηκώνεις την φουστίτσα σου να δω το βρακάκι σου;
- Τι είπες Tote;
Τι να κάνει λοιπόν ο Κωστάκης της την σηκώνει με το ζόρι.
Πάει η Ελενίτσα στη μαμά της και της λέει:
-Μαμά, σήμερα ο Τοτός μου σήκωσε τη φουστίτσα μου για να δει το βρακάκι μου.
-Α, Ελενίτσα να προσέχεις!
Την άλλη μέρα γλυκάθηκε ο Τοτός και ξανασηκώνει την φουστίτσα της Ελενίτσας.
Πάει το μεσημέρι η Ελενίτσα στη μαμά της και της λέει:

-Μαμά, σήμερα ο Τοτός μου σήκωσε τη φουστίτσα μου για να δει το βρακάκι μου.
- Α, Ελενίτσα να προσέχεις!

Την άλλη μέρα ο Τοτός και ξανασηκώνει την φουστίτσα της Ελενίτσας!
Όμως η τύχη του επιφύλασσε μια ΕΚΠΛΗΞΗ!

Πάει το μεσημέρι η Ελενίτσα στη μαμά της και της λέει:

-Μαμά, σήμερα ο μου σήκωσε τη φουστίτσα μου για να δει το βρακάκι μου,ομως μην ανησυχείς καθόλου. 

Αυτή τη φορά του την 'έσκασα'! ΔΕ ΦΟΡΟΥΣΑ ΒΡΑΚΑΚΙ! 

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top