Ατάκες για Facebook status update – μέρος 2ο

efrapedia


Λόγω οικονομικής κρίσης, το φως στο τέλος του τούνελ έσβησε.
Εκτός κι αν σε λένε “Google” μην κάνεις ότι τα ξέρεις όλα!


Οι γυναίκες ζητάνε πολλά από έναν άντρα.   Ενώ οι άντρες το ίδιο ένα πράγμα από πολλές γυναίκες.
Κάψτε πολλές θερμίδες γρήγορα.  Βαλ’τε φωτιά σε έναν χοντρό!
Με τα λεφτά δεν αγοράζεις την αγάπη.   Αλλά μπορεί να βρεις μια αρκετά καλή απομίμηση…
Όσο άσχημα και αν σου φαίνονται τα πράγματα…τουλάχιστον ένα δισεκατομμύριο Κινέζοι σε έχουν γραμμένο στα αρχίδια τους!
Νόμιζα ότι ήθελα καριέρα.   Τελικά απλά θέλω έναν παχυλό μισθό.
Δεν είμαι σχιζοφρενής.   Καμία από τις φωνές που ακούω δεν μου λέει τέτοιο πράγμα.
Επειδή δηλαδή εσύ δεν είσαι παρανοϊκός νομίζεις ότι δεν θα έρθουν και για εσένα σε λίγο;

Όλοι έχουν δικαίωμα να είναι άσχημοι.   Απλά μερικοί κάνουν κατάχρηση.
Αν δεν πετύχεις με την μία – κάνε ζαβολιά.  Συνέχισε μέχρι να σε πιάσουν.   Μετά πες ψέματα.
Έχουμε τόσα κοινά…εσύ θέλεις να ταξιδέψεις και εγώ θέλεις να φύγεις από εδώ!
Βρήκα τρόπο να σταματήσουν οι γριές θείες στους γάμους να μου λένε “και στα δικά σου”.   Τους το λέω όταν βρισκόμαστε σε κηδείες.
‘Ηθελα να σκοτώσω τον πιο σέξυ άνθρωπο στον κόσμο αλλά η αυτοκτονία είναι αμαρτία.
Δεν χρειάζεται να κολυμπάς πιο γρήγορα από τον καρχαρία, απλά πιο γρήγορα από τον άλλο κολυμβητή δίπλα σου!
“Δεν θα βρεις άλλη σαν κι εμένα!” μου φώναξε καθώς χωρίζαμε.  Βρε, αν ήθελα άλλη σαν κι εσένα δεν θα σε χώριζα μωρή!
Πρόβλημα:  στον Παράδεισο δεν με δέχονται και στην Κόλαση φοβούνται ότι θα αναλάβω την διοίκηση!
Η χειρότερη απόπειρα αυτοκτονίας έγινε με συνδυασμό υπνωτικών χαπιών και καθαρτικών.
Παγκόσμια λύση: Να ταϊσουμε τους άστεγους στους πεινασμένους;
Οι φίλοι είναι σαν τα προφυλακτικά:  σε προστατεύουν όταν τα πράγματα γίνουν σκληρά.
Προτιμώ μια μέτρια μέρα στο ψάρεμα, παρά μια καλή στο γραφείο.
Ποτέ μην κάνεις κάτι που θα είναι δύσκολο να εξηγήσεις στους νοσοκόμους αν χρειαστεί.
Ο κόσμος ίσως είναι πολύ καλύτερος χωρίς εμένα και αυτό δεν θα το επιτρέψω!
Ένας πραγματικός άντρας δεν φοβάται να κλάψει.   Ένας ακόμα πιο άντρας δεν φοβάται να γελάσει με τον άλλον που κλαίει.

Tags

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top