Ανέκδοτο: Ο Ταρζάν και ο αγρότης!!!

efrapedia
Βαρέθηκε ο Ταρζάν την ζούγκλα, έφυγε και πήγε να γίνει αγρότης. Στον δρόμο βρίσκει έναν τύπο που τον ρωτάει:

-Ποιός είσαι εσύ;

-Είμαι ο Ταρζάν!

-Kαι τί θέλεις;

-Βαρέθηκα την ζούγκλα, θέλω να γίνω αγρότης.

-Ωραία, εγώ αγρότης είμαι, έλα στην φάρμα μου να σου μάθω τα κόλπα της δουλειάς.

Πήγανε στην φάρμα του αγρότη μα μόλις μπήκαν στην φάρμα ο γαϊδαράκος του αγρότη άρχισε να γκαρίζει έντονα. Λέει ο Ταρζάν στον αγρότη:

-Καλά δεν ντρέπεσαι λίγο;

-Γιατί τί έγινε;

-Το καημένο το γαϊδαράκι έχεις να το ταΐσεις 5 μέρες.

-Και εσύ πού το ξέρεις;

-Εγώ είμαι ο Ταρζάν, μιλάω την γλώσσα των ζώων.

-Ε.. να ξέρεις ... είχα πολλές δουλειές και το ξέχασα.

Μερικά ποιο βήματα μέσα άρχισε να γαυγίζει το σκυλί και λέει ο Ταρζάν:

-Καλά εσύ θέλεις σκότωμα. Το καημένο το σκυλί έχεις να το βάλεις νερό 3 μέρες, έσκασε στην δίψα το καημένο το ζωντανό.

-Ε.. να ...ξέρεις πολλές δουλειές ... το ξέχασα.

Πηγαίνουν πιο μέσα στην φάρμα και αρχίζει να βελάζει η κατσίκα και πριν προλάβει να πει τίποτα ο Ταρζάν του λέει ο αγρότης:

-Μην την πιστεύεις, αυτή μου ρίχτηκε πρώτη!!!

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top