ANΕΚΔΟΤΟ: Θεϊκή παρέμβαση!

efrapedia
0
http://pinnokio.gr/Uploads/Articles/ANEKDOTO-THEIKH-PAREMBASH/ArticleImage_15698-jpg.xpng?p=15698&w=330'Ενας παπάς πνίγονταν στην θάλασσα...

Για καλή του τύχη περνάει ένα καράβι.



«Παπά, έλα, πιάσε το σωσίβιο να σωθείς» του φωνάζει ο καπετάνιος.



«Όχι, τέκνο μου, δεν χρειάζεται, εμένα θα με σώσει ο Θεός» απαντά ο παπάς.



Μετά από λίγο περνάει δεύτερο καράβι.



«Παπά, πιάσε το σωσίβιο για να σωθείς!» του φωνάζει ο καπετάνιος.



«Όχι, τέκνο μου, δεν χρειάζεται, εμένα θα με σώσει ο Θεός», λέει πάλι ο παπάς.



Περνάει και τρίτο καράβι.



«Παπά, πιάσε το σωσίβιο. Έλα να σε σώσουμε!» φωνάζει και ο καπετάνιος.



«Όχι, τέκνο μου, δεν χρειάζεται, εμένα θα με σώσει ο Θεός», επαναλαμβάνει ο παπάς.



Τελικά ο παπάς πνίγεται και πάει στον παράδεισο.



«Καλά βρε Θεέ. Με ξέχασες! Περίμενα να με σώσεις, αλλά εσύ τίποτα!» λέει ο παπάς στον Θεό.



Και ο Θεός του απαντά: «Τι λες ρε βλάκα! Τρία καράβια σου έστειλα να σε σώσουνε, αλλά εσύ με έγραψες!»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top